reklama

Piaty študijný program Teória digitálnych hier na FMK

Fakulta masmediálnej komunikácie otvára od nového akademického roka 2015/2016 ďalší atraktívny študijný program. Okrem Media relations, ktorý je vyučovaný v anglickom jazyku či Aplikovaných mediálnych štúdiách bude možné podať si prihlášku na Teóriu digitálnych hier. Čas máte len do 20. mája tak ho neprešvihnite !

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Štúdium hier a herného priemyslu,tým sa bude zaoberať nový študijný program Fakulty masmediálnej komunikácie v Trnave. Možno si povieme- Načo je potrebné učiť sa ako sa máme hrať ? Znie to veľmi jednoducho a každý z nás si najprv povie či to nie je tak náhodou ďalší bezvýznamný odbor. Vlastne len tí, ktorí nechápu o aký odbor ide a k čomu je potrebné ho otvárať a vyučovať. Resp. ani nechcú pochopiť o čo ide a automaticky to odsúdia.

Ty študuješ masmediálnu komunikáciu ? A čo sa tam preboha už len môžete naučiť ? Nechcela si radšej niečo perspektívne? Študovať právo tak ako tvoja sestra alebo napríklad chodiť na medicínu ? Provokačne do mňa ,,zarypuje" jedna ukomplexovaná tetka, bývala rodinná známa. No zaiste ani netuší,čo štúdium obnáša ani sa jej nesníva, čo sa my na Fakulte masmediálnej komunikácie musíme naučiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po troch rokoch som si už zvykla na negatívne reakcie okolia na odbor, ktorý študujem. Aj napriek tomu, by som školu nemenila a som hrdá na to, že chodím kam chodím a že som uspela na náročných prijímacích skúškach. Som hrdá aj na to, že som tie tri roky štúdia nepresedela pri televízii či počítači a že môžem povedať ,,Áno, niečo som urobila! 

Sme moderní! Medicína či právo sú 100 rokov za opicami, existujú od Rímskej ríše, ešte z čias Tuliána III., či čo to bolo??!! Už len z toho dôvodu by som tam nechodila.

Nečakajme, že odbor Teória digitálnych hier bude mať len pozitívne ohlasy. Počítajme s tým, že verejnosť to nepochopí, nebude vedieť, čo si pod tým názvom predstaviť. Nie, študenti sa nebudú hrať hry. Ste na omyle! Študenti sa obohatia o poznatky vychádzajú z oblasti masmediálnych štúdií, teórie manažmentu, marketingu, sociológie médií, psychológie, etiky, kultúrnych štúdií, antropológie, lingvistiky a semiotiky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Taktiež budú mať široké uplatnenie na trhu práce. Skôr, ako začnete hejtovať, prečítajte si informácie o novom študijnom programe na stránke fmk.sk

Naozaj ,,Milujem" ľudí, ktorí sa vyjadrujú k niečomu, o čom nemajú ani poňatia.

Elena Gočová

Elena Gočová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa byť k ľuďom úprimná a vždy poviem, čo si naozaj myslím. Nikdy nemám s nikým problém, to skôr niekto ho má so mnou :) Mám na veci vlastné názory, myslím si, že je dôležité, aby každý jednotlivec mal vlastný názor a vedel si ho obhájiť. Ak ho nemá, akoby ani neexistoval. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu